Przejdź do głównej zawartości

Marynarka w damskiej szafie


Dawniej kojarzona wyłącznie z męską modą, dzisiaj stała się jednym z niezbędników modowych każdej kobiety. Masz go i Ty?


Damska elegancja, czyli marynarka w kobiecym wydaniu


Kiedyś nikomu nie przyszłoby do głowy, że panie będą nosić marynarki. Był to jeden z głównych elementów męskiego stroju. Dzisiaj modą można się bawić, nie ma sztywno określonych zasad jak powinniśmy się ubierać. Nie tylko bizneswomen zakładają marynarki, każda kobieta może pozwolić sobie na element elegancji z dowolnym strojem.
Kolorowe, w kratę, kwieciste, czarne, każda znajdzie coś dla siebie. Zależnie od nastroju możemy dobrać odpowiadający nam akurat fason i wzór. 
Nie muszą być częścią oficjalnego stroju na spotkaniu firmowym. Możemy łączyć je z czym tak naprawdę chcemy. Będzie pasować zarówno do sukienki, jak i spodni. Nawet buty nie muszą być nudnym dodatkiem, możemy założyć kolorowe trampki i będziemy wyglądać w tym połączeniu równie dobrze. 
Bawmy się modą, krojami, wzorami, fakturami, nie musimy trzymać się sztywno określonego kodu modowego, ponieważ taki nie istnieje. Mamy otwartą drogę. 

Modowe wybory



Tak więc przy wyborze idealnej marynarki również nie powinniśmy się hamować. Postawy na taki w jakim będziemy się dobrze czuć. 
Na firmowe spotkanie możemy wybrać na przykład czarno-białą marynarkę w jodełkę, stworzy idealne połączenie z czarną spódnicą oraz biała bluzką.
Zaś na wyjście do kluby ze znajomymi idealna będzie odważna marynarka w panterkę w połączeniu z sukienką i szpilkami. 



Możliwości jest wiele, wszystko zależy tylko od naszej wyobraźni, czy nastroju. Nie bójmy się wyrazić siebie strojem

Komentarze

  1. bardzo lubię marynarki :) chyba najbardziej te o klasycznym kroju i najlepiej w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem każda kobieta powinna miec klasyczną, czarną marynarkę :) Ja dodatkowo mam w innych kolorach i wzorach.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo je lubie ale noszę dość rzadko :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarki zajmują bardzo dużą część mojej szafy. Uwielbiam je wszystkie, od klasyków po całkiem wymyślne.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam ich zbyt wiele, ale zawsze wyglądają genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię marynarki, obecnie mam dwie :) Bordową z długim rękawem oraz czarną z rękawem trzy czwarte. Uwielbiam je dopasowywać do jeansów i sportowych butów :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam marynarki noszę je zarówno do eleganckich stylizacji jak i sportowych looków:)

    Buziaki:*

    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać takie posty ;) brakuje mi tutaj tylko jakiegoś zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo cenię sobie marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niemal codziennie w marynarce i mam je w najróżniejszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz